Jak máte svého partnera uloženého v mobilu? Používá vaše láskyplné vyznání téměř každý druhý, nebo jste originální?  I na to se zaměřila společnost Huawei v rámci rozsáhlého evropského průzkumu, který pro ni zpracovala společnost IPSOS. Tak jak jsme s naší láskou přes mobil dopadli?

 

Stručně, ale výstižně

Navzdory tomu, že jsme od svého partnera vzdáleni, můžeme ho díky chytrým mobilním telefonům a takřka všudypřítomnému internetovému připojení potěšit krátkým láskyplným vzkazem prakticky kdykoliv. A nejsme výjimeční.

Z uskutečněného průzkumu Huawei vyplynulo, že Češi stejně jako zbytek respondentů regionu střední a východní Evropy upřednostňují stručná, ale výstižná láskyplná vyznání nejčastěji formou SMS nebo prostřednictvím různých chatovacích aplikací.

Nejčastěji posíláme „Miluji tě“ a emotikon polibku

Více než třetina Čechů (38 %) a téměř polovina všech dotazovaných Evropanů (45 %) upřednostňuje skrze chytrý mobilní telefon klasický vzkaz „Miluji tě“ (Love you), který je vůbec nejoblíbenějším. Druhý nejoblíbenější je u Čechů emotikon polibku :*, který preferuje 24 % z nich, na rozdíl od evropského průměru, který je pouze 9 %. Třetí nejvyšší počet Čechů (15 %) uvedl, že žádné takové zprávy neposílá, zatímco u Evropanů (17 %) se tato možnost umístila na druhém místě. Vzkaz „Chybíš mi“ posílá 7 % Čechů (11 % Evropanů), srdíčko <3 mají v oblibě 3 % z nich (6 % Evropanů) a jiný vzkaz užívá 13 % Čechů a 12 % Evropanů.
Nejčastěji uživatelé využívají pro sdílení svých milostných zpráviček různé chatovací aplikace (48 % Čechů a 30 % Evropanů) nebo SMS zprávy s čistým textem (37 % Čechů a 34 % Evropanů). Zprávy s obrázkem posílá v obou sledovaných skupinách shodně 11 % dotazovaných uživatelů a pouhá 2 % opět v obou případech posílá „gify“.

Pod jakou přezdívkou si v mobilu ukládáme své partnery?

Vůbec nejčastější volbou je pro Čechy stejně jako pro Evropany uložení pod běžným jménem (43 % Čechů a 38 % Evropanů). Jako „zlatíčko“, „miláček“ nebo podobně si Češi své partnery ukládají v kontaktech v 33 % a Evropané v 26 % případů, pod přezdívkou je pak má uloženo shodně 17 % uživatelů v rámci obou skupin.
Průzkum zpracovaný pro Huawei společností Ipsos probíhal okrem Českej republiky i mezi respondenty v dalších jedenácti zemích regionu střední a východní Evropy.

 

Zatím zde nejsou žádné reakce

Reagovat na článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tipy

Proč jsou domácí infrasauny na míru od SaunaSystem tak oblíbené? Pořiďte si ji a pochopíte!

Rekonstrukci bytu v Praze zvládnete snadno s profesionály.

 

Kontakt

Media Advice, s. r. o.

V Zahrádkách 2028/6, 130 00 Praha 3

e-mail: [email protected]

Privacy Policy