Foto: pexels

Vkus Čechů ve výběru spodního prádla se výrazně zlepšil. Zatímco dříve mužům spodky nakupovaly hlavně matky a partnerky bez fantazie, dnes je tomu jinak. Jednobarevné slipy vyměnily boxerky a dobře padnoucí vzorované trenky. Ženy jsou s výběrem spodního prádla svých partnerů spokojené.

V hlavní roli pohodlí

„Češi vždy vsázeli hlavně na pohodlí, to je také jeden z důvodů, proč jsou v Čechách tolik populární trenýrky, které často slouží i jako domácí oděv. Doba se ale posunula, a kromě pohodlí je znát i výrazný krok vpřed v samotném výběru prádla. Češi jsou mnohem odvážnější a volí výrazné barvy nebo vzory a za své spodní prádlo se nestydí,“ říká Adam Rožánek, zástupce značky Styx.

Češky jsou s výběrem prádla partnerů spokojeny, některé jim jej kupují samy

Průzkum značky Styx ukazuje, že s výběrem spodního prádla svého partnera je spokojeno více než 77 % českých žen. Přičemž 41 % z nich je naprosto spokojeno, protože partner má vynikající vkus a zbývajících 36 % žen je naprosto spokojeno, protože je partnerovi nakupují samy. Docela spokojeno je pak 20 % žen a nespokojeno jen 3 %, vyplývá z průzkumu.

Frčí trenky a boxerky

Podle údajů společnosti Trenýrkárna.cz Češi nejčastěji nakupují boxerky a trenýrky, slipy pak stále méně. „Naše data také potvrzují, že spodní prádlo si muži kupují nejen sami, ale stále častěji jim jej pořizují i jejich partnerky nebo manželky. Průměrně za jeden nákup v e-shopu za spodní prádlo utratí přes 1000 Kč,“ říká Ruslan Skopal ze společnosti Trenýrkárna.cz.

Zatím zde nejsou žádné reakce

Reagovat na článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Tipy

Proč jsou domácí infrasauny na míru od SaunaSystem tak oblíbené? Pořiďte si ji a pochopíte!

Rekonstrukci bytu v Praze zvládnete snadno s profesionály.

 

Kontakt

Media Advice, s. r. o.

V Zahrádkách 2028/6, 130 00 Praha 3

e-mail: [email protected]

Privacy Policy